close

When you were here before
當妳在我眼前的時候
Couldn't look you in the eye
我卻不敢直視妳
You're just like an angel
對我來說妳就像天使一般
Your skin makes me cry
連妳的肌膚都能使我感動哭泣
You float like a feather, In a beautiful world
妳就像羽毛一樣飄盪在這美麗的世界
I wish I was special
我希望我是特別的人
You're so fucking special
就像妳一樣天殺的特別
But I'm a creep, I'm a weirdo
但,我是個討厭鬼,是個怪胎
What the hell am I doing here?
而我他媽的在這裡做什麼呢?
I don't belong here
我不屬於這個地方
I don't care if it hurts
我不在意這是否會傷害到自己
I want to have control
我只是想要掌控自己
I want a perfect body
我要一個完美的身體
I want a perfect soul
一個無暇的靈魂
I want you to notice
我想要妳的關愛
When I'm not around
縱使我不在妳身邊的時候
You're so fucking special
你是這樣天殺的特別
I wish I was special
而我希望我能夠更加突出
But I'm a creep, I'm a weirdo
但我卻是個討厭鬼,是個大家眼中的怪胎
What the hell am I doing here?
我為什麼還要在這裡?
I don't belong here
我不屬於這裡
She's running out the door
她奪門而出了
She's running
她奔跑著
She run, run, run, run
跑著,跑著,跑著,跑著
Run
全力的跑著
Whatever makes you happy
無論什麼讓你開心快樂
Whatever you want
無論你想要什麼
You're so fucking special
你就是這樣天殺的特別
I wish I was special
我希望我也是特別的
But I'm a creep, I'm a weirdo
但,我是個討厭鬼,是個怪胎
What the hell am I doing here?
我究竟還在這裡做什麼?
I don't belong here
我不屬於這裡
I don't belong here
不屬於這個地方

----------------------------------------------------------------------------

有人問我說,網路上已經有人翻得很好了,為什麼還要翻譯?

我想大家對於歌詞的感受都不一樣,我也是因為聽後有感所以想翻

於是這篇就誕生囉:D

 歌詞為自己翻譯,如要轉載請先告知,謝謝大家配合!

arrow
arrow
    全站熱搜

    雪球畫家 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()